Один на один з Доктором Нілом Кітченом (Neal Kitchen, США)

Відверте інтерв’ю DAYSPA Magazine, США, з доктором Нілом Кітченом – головним епігенетиком HydroPeptide, який створює революційні формули.

Ніл Кітчен – віце-президент зі стратегії та розвитку HydroPeptide.

Багатьом знайоме таке явище, як суперництво між братами або сестрами. Однак чи багатьом довелося пережити пресинг, пов’язаний з конкуренцією між однояйцевими близнятами? Один з таких людей – Доктор Ніл Кітчен, великодушно описує свого брата Дейла, директора з розвитку і розробок, як свого «кращого друга і спільника у всіляких витівках» і пояснює їх відповідні кар’єрні досягнення постійними зусиллями братів обійти один одного в академічних успіхах.

Кітчен народився в штаті Юта, але виріс в Іллінойсі, неподалік від Сент-Луїса. Моє дитинство пройшло під девізом: «Живеш на Середньому Заході – грай за Кардиналів», – сміється він. І хоча брат Кітч все життя надає на нього величезний вплив, був ще один чоловік, який визначив його рішення займатися науковими дослідженнями. На останньому курсі Університету Брігама Янга, де Кітчен вивчав макробіологію, у нього був близький друг, у якого розвинувся діабет 1 типу. Бажання розібратися в захворюванні підстьобнуло захоплення Кітчена клітинною та молекулярною біологією. Він перевівся в Іллінойський університет, де закінчив навчання за програмою клітинно-структурної біології.

«З цього моменту я сконцентрувався на вивченні клітинної функції і пошуку того, що, в кінцевому підсумку, визначає можливість збереження здоров’я і гарного самопочуття до глибокої старості», – пояснює він. У 2010р. Кітчен вступив до докторантури в Іллінойський університет, потім переїхав в Рокфорд, штат Іллінойс, де займався маркетингом і керуванням продукції в компанії Термо Фішер Сайентифик.

Тоді він ще не знав про майбутні великі зміни. Кітчен був задоволений своєю посадою і не планував залишати науку, але втрутився ще один родич. «Моя сестра, Аннет Рубін, співзасновник компанії Белл Скін Кеарі, яка вже давно була провідною фігурою в індустрії здоров’я і краси, дала мені можливість скористатися чудовими можливостями, що відкриваються в цій області», – розповідає Кітчен.

У 2013р. Кітчен став виконувати функції консультанта в ГідроПептид, через рік перейшовши на постійну роботу.

Сьогодні численні обов’язки Кітчена в ролі віце-президента зі стратегічного розвитку включають контроль діяльності з розвитку продукції компанії, клінічні дослідження, роботу в лікарській та консультаційній раді, а також продажу та маркетингу. При цьому він примудряється знаходити час для сім’ї: Кітчен і його дружина Джекі пишаються своїм дев’ятирічним сином і трьома дочками у віці 10 місяців, трьох років і шість років. Така динаміка «створює завдання і приносить враження, які я б ні на що не проміняв», говорить він.

Як компанії HydroPeptide вдається процвітати в області, де діє така жорстка конкуренція?

Фактором, що забезпечує нам унікально високий продаж, є розробка клінічно випробуваних продуктів, які люблять використовувати наші клієнти.

Чому клієнтам слід продовжувати використовувати пептиди при такій великій кількості інгредієнтів на ринку?

Пептиди відносяться до найбільш різноманітним активним інгредієнтам, що використовуються в догляді за шкірою. Кожен з пептидів має унікальні властивості, при цьому всі вони добре перемішуються з іншими активними інгредієнтами, і при правильному підборі формули їх використання синергетично покращує результати.

Що ж такого нам всім слід робити зі своєю шкірою, чого ніхто не робить?

Я думаю, ми недооцінюємо важливість щоденного догляду. Наша шкіра постійно піддається шкідливому впливу забруднень, токсинів і сонця, проте більшість з нас не приділяє великої уваги усуненню або виправленню цього впливу. Для хорошого здоров’я клітин потрібен гомеостатичний баланс, тому шкіру потрібно підживлювати на щоденній основі, щоб усунути такий шкідливий вплив.

Розкажіть нам трохи про найближчі плани компанії HydroPeptide.

Ми зараз з великим ентузіазмом займаємося терапевтичною лінією для тіла Боді Терапевтікс. Як правило, вся увага і вся слава приділяється обличчю, проте з віком не менш важливо піклуватися про шкіру тіла! Нова колекція запускається в дуже вдалий час, тому що догляд за тілом є в даний час одним з найбільш динамічно-розвиваючим сегментів промисловості.

Як ви визначаєте для себе баланс між роботою та особистим життям?

Це складно, але коли ти приходиш додому і бачиш усміхнені обличчя рідних, все стає набагато простіше! Ми організовуємо для себе веселі пригоди на вихідні, а також іноді викроюємо вихідний серед тижня, якщо комусь потрібна підзарядка. Відключитися від роботи і присвятити себе тим, кого ти любиш, щоб мати можливість працювати далі, також важливо!

У вас є хобі?

Брати участь у пригодах разом з дітьми – це моє головне хобі; крім того, я люблю читати. Я величезний фанат аудіо книг, я слухаю їх, коли їду на роботу і з роботи. Я взагалі люблю спорт: я граю в фентезі-футбол і баскетбол, але мій улюблений вид спорту – це алтимат фризбі. Але найчастіше я виходжу на пробіжку або займаюся на еліптичному тренажері.

Якби ви змогли щось змінити в собі, що б це було?

Мій однояйцевий близнюк на три дюйми вище мене! Я завжди кажу, що йому дістався ріст, а мені – зовнішність, але я б не заперечував, якби мені вдалося трохи наздогнати його!

Якби ви не працювали в цій сфері, чим би ви займалися?

Я б, напевно, до цих пір працював в медико-біологічної галузі, на керівній посаді. У Термо Фішер Сайентіфік я відчував себе чудово, але можливість перейти в ГідроПептид здалася мені дуже привабливою.

Розкажіть нам те, що мало хто знає про вас.

Я обожнюю співати і дивитися мюзикли, хоча зараз, як правило, тільки моїй дружині і дітям «щастить» виносити мої раптові сплески музикальності!

Ця стаття була опублікована в відомому американському виданні DAYSPA Magazine. Оригінальний текст Ви можете переглянути за посиланням.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

twenty − six =

Ми повідомимо вам, коли засіб надійде до складу. Будь ласка, залиште актуальну адресу електронної пошти та необхідну кількість продукту знизу.